Strandhäng 🏖

Igår blev det en lugn dag på stranden, det behövde både vi och min fot 😂 Vi gick bara några minuter från vårt hotell till en närliggande stenstrand där vi spenderade dagen i den gassande solen. Sååå skönt!

Läste bok, badade och solade ☀️

Lunch köpte vi med oss från byn senare på eftermiddagen för att äta hemma på terassen där vi fortsatte hänget i solstolar istället.

Middag åt vi på en restaurang i Monterosso, jätte trevligt och god mat. Promenerade runt en snabbis där i gamla stan också, mysig by.

Sen tog vi tåget hemåt och tog kvällen. Sista kvällen, helgen har gått fort och långsamt om man tänker på hur mycket vi hunnit med 🤔😂

En underbar present och ett minne för livet 💕

Imorse åt vi frukost som vanligt ute på terassen och hängde där fram till strax efter elva när det var dags att påbörja hemresan. Lunch blev det i Pisa och nu har vi suttit på deras flygplats i några timmar och väntar på ett försenat plan... 😩 Så vi får hoppas vi hinner transferflyget vidare från München 🙄

Nu blir det skönt att komma hem till älsklingen, nästan en hel vecka sen vi sågs senast. Jag vet inte jätte länge men det känns så... 🙄😍

Hörs då 😘

Vi har tagit en del selfies 😂😂
Även skaffat Snapchat till morsan
Och visat hur det funkar ...