Update

Hej och hopp! 




Dags att skriva nån rad kanske 🤔 i alla fall om du frågar Henrik.. som nästan varje morgon startar dagen med att säga: -har du uppdaterat bloggen ? 😂😍 


Känns skönt att ha en trogen läsare iaf 👏 




I fredags träffade jag Frida efter jobbet, åt middag, drack vin och pratade om livet❤️ Bra kväll med bra vän 😍 Sov kvar hos henne på Liljeholmen så kunde jag åka direkt till jobbet på lördag morgon. 


Vi har knappt setts den här sommaren så det va skönt med lite kvalitetstid 😊 




Jobbet i lördags gick pissigt och knappt några kunder alls, skit tråkigt. Efter avslutad arbetsdag åkte jag hem och spelade 9:hål med Henrik (faktiskt mitt förslag) Tyckte det gick riktigt dåligt och blev på jätte dåligt humör men på dom hål det gick bra, gick det utomordentligt bra så det slutade med sänkning till 48 🙌😂 


Därefter hade vi hemmakväll med kyckling, pottegratte, sallad och sås. Nåt glas rött slank väl ner också 🙄🤗 




Söndagens jobbtimmar gick precis i samma anda som dagen innan, riktigt kasst. Så en av dom sämre helgerna på läääänge med 0 sålda bilar. Åkte peppad därifrån till kvällens fotbollsmatch mot Årsta FF, förlorade 2-1 och stukade foten 😩så fick kliva av redan efter en halvtimme. Inte helt med i planeringen. Ont som fan gjorde det också 😵 Det går bra nu.... 




I måndags var vi ute i Stockholm och firade Henriks kollega Jonas som fyllde år, blev burgare till middag (såklart när man hänger med maxare) Sjukt trevlig kväll som varade fram till midnatt innan vi gav upp och åkte hem till morsan på Slussen för övernattning. 




Igår gjorde vi inget speciellt men idag efter min 08:15 -19:00 arbetsdag så börjar min helg/ minisemester 🙌 Kom hem sent och har packat sen dess, imorn åker vi 🇮🇹


Golfarn
Scorekort
Nytt handikapp
Lördagsmiddagen
Taggad till 1000
Fin hemväg
Stukade fotjäveln... 😩
Jonas 45 🍻🎂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: